vrijdag 30 januari 2015

Dé vraag deel 3

Het mooist is natuurlijk om te zeggen dat het vloeiend overloopt. Dat iedere stap zorgvuldig gepland is maar dat er ruimte is voor onverwachte ‘gezelligheden.’ Het eerlijke antwoord is dat het een puzzel is. Soms moet je flink met je vingers op de hoekjes van de puzzelstukjes duwen om te zorgen dat alles op zijn plaats ligt.  De raadsagenda en gezinsagenda zijn voor een groot deel van het jaar ingevuld. Dan komen de piketuren en rooster van manlief erbij. De verbouwing jaag ik aan vanuit mijn zitting in de bus of de metro. Koken gaat in de zesde versnelling, bakken voor verjaardagen. Lezen bewaar ik voor vakanties en sporten is gesneuveld. Opvulmomenten neem ik de emmer en dweil ter hand. En tijdens het was opvouwen kijk ik lekker een serie.

Hoe gaat dat dan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten