zaterdag 31 januari 2015

Dé vraag deel 4

Is dat druk dan? Heb ik daar te weinig tijd voor? Eigenlijk valt het wel mee. Zondag is een uitrustdag. Niets doen. Stukje fietsen, de skatebaan in Nesselande onveilig maken of uitwaaien langs het strand. En verder heb ik dezelfde 24 uur als iedereen. Als ik naar scholieren kijk die vijf dagen per week naar school gaan, drie avonden weg zijn om te sporten en daarnaast ook nog eens twee bijbaantjes hebben (hee dat klinkt als mijn schooljaren) Vervolgens moeten gaan stappen tot in de vroege ochtenduren, zich druk maken om vriendjes en vriendinnen de laatste mode en de goede muziek dan is mijn agendavulling nog prima te doen. Een verademing bijna als ik het zo lees. Het valt me ook vaak op dat mensen de vraag stellen met zichzelf als voorbeeld. Dat gaat natuurlijk niet. Als je zelf twee kindjes thuis hebt en niet werkt kan je nog steeds met heel veel gemak veel drukker zijn dan dat ik ben. Situaties zijn niet te vergelijken.

Maar… (dat komt morgen…)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten