maandag 14 juli 2014

Tornado!

Het reces staat voor de deur... Niet dat we eraan toe zijn. Helemaal niet zelfs! Er moet nog zoveel gebeuren. De afgelopen weken stonden in het teken van de speeddate sessies, debattrainingen en programmacommissies.

Maar nu komt er dan toch een periode van rust aan. Voor die tijd... TORNADO!

De agenda is bomvol... Aangezien ik deze blog begonnen ben om een inkijk in de wereld van de gemeentepolitiek te geven stuur ik vanaf vandaag iedere dag een korte update.

Vandaag! Vandaag staat in het teken van de voorbereiding. Voorbereiding voor de perspectievennota die morgen in de raad besproken wordt. Vanaf 14:00 wordt er gekeken naar het geld. Uw geld. Hoe moet het besteed worden, hoe niet. Naast het geld staan er ook nog genoeg praktische punten op de agenda. Via Zuidplas.nl vind je de complete agenda. Kom anders even buurten. Maar goed, niet vooruit lopen op morgen. Ik zou het over vandaag hebben!

Vandaag is het mail dag. Nadat ik zaterdag mijn complete politieke mailboxen bijgewerkt had besloot ik in mijn lunchpauze blijmoedig even de laatste hapjes en snapjes die binnengekomen zouden zijn, bij te werken. Hoezee! Actieve Jan, Marc, Jurian en Marijke bleken mijn lunchpauze, lunchloos te maken. Met 32 mailtjes, ja ze waren ook nog allemaal relevant, werden de laatste puntjes op de I gezet voor de fractievergadering van vanavond.

Een fractievergadering waarin we alle grote en minder grote onderwerpen bespreken. Zo zijn er bij ons vragen binnengekomen van bezorgde bewoners over gebouwen, onderhoudsniveau en sportvelden. Vragen die we stuk voor stuk behandelen.

Zijn er bij u/jou zaken in de buurt die spelen? Zaken waar je je zorgen over maakt? Zaken die volgens jou echt op de politieke agenda moeten komen? Schroom dan niet en laat het me weten. Graag zelfs! tinetcda@outlook.com

Tot morgen!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten